❤خیلی وقته نظر نمیزارین ها❤


دلم برات تنگ شده

برای همیشه

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

چرانظر نمیزاری اخه!!!              ***************قبلا بیشترسرمیزدین

 

                                    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

مشکلی هس؟؟؟؟؟ اره       اگه اره جان مادرتون بگین       حوصلم سر رفت

 

 



نظریادت نره برای10000000000رومین بار

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:31---31 ارديبهشت 1392
جالب ترین قسمت وبلاگت می دونی چیه ؟قالبشه خوشم اومد از این قالب زیبا بیا با همدیگه در ارتباط بیشتری باشیم و به هم در وبلاگ نویسی کمک کنیم سری به وبلاگ من بزن و ادرس وبلاگتو برام بذار تا بتونم هر روز سرت بزنم

زهرا
ساعت11:59---25 ارديبهشت 1392
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی....
بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی.....
بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...
بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی.....
بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری....
بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی....
بزن به سلامتی دوست و ادمهایی که از پشت خنجر زدن...
هنوز مست نشدم نگاه می کنم به انتهای شیشه و اخرین پیکم ولی هنوز حرف دارم..


زهرا
ساعت19:57---22 ارديبهشت 1392


می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی،

حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی،

نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی،

صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است،

فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 22:1 توسط مینا| |


Power By: LoxBlog.Com